
Maak je klanten extra blij!
Met de extra’s van Extra@Home
Grote goederen leveren en gebruiksklaar maken? Klaar is Kees! Met Extra@Home bieden we de meest complete bezorgservice, zodat jouw klanten extra blij zijn met hun nieuwe aankoop. Download onze inzichten en praktische tips om ook jouw klanten extra blij te maken.
Vraag de whitepaper aanMet Extra@Home kan je rekenen op een feilloze service. We bezorgen grote en zware goederen bij jouw klanten thuis of op kantoor en we zorgen voor een hele reeks extra’s:
- Heldere track & trace
Je klanten worden via sms op de hoogte gebracht wanneer ze hun aankoop mogen verwachten en kunnen de actuele levertijd opvolgen via track & trace. Gedaan met nodeloos thuis te zitten wachten. - Drempelservice
De goederen worden over de eerste drempel gebracht en geleverd tot de 3e verdieping. Dat scheelt jouw klanten weer een hoop gesleur. - Topservice
We installeren de goederen en maken ze gebruiksklaar, zodat je klanten meteen van hun nieuwe aankoop kunnen genieten. - Klanttevredenheid
Na de levering wordt een korte enquête afgenomen om de tevredenheid van jouw klant te meten. We zijn er alvast van overtuigd dat de antwoorden positief zullen zijn!
Vraag de whitepaper aan
Vul je gegevens in en je ontvangt van ons een whitepaper en leaflet met inzichten om je klanttevredenheid verhogen en praktische tips om direct jouw voordeel mee te doen.
Meubelketen Weba over Extra@Home

Theo Dewitte, Bestuurder bij Weba:
“Bij Weba zijn we extra tevreden over Extra@Home”
Neem contact op
Wil je graag weten wat Extra@Home voor jouw webwinkel kan betekenen? Laat dan je gegevens achter of bel ons op +32 (0) 3 760.05.19. Wij horen graag wat je uitdagingen zijn, zodat we je kunnen blij maken met een voorstel op maat.