Veelgestelde vragen

Hoe wijzig ik mijn bezorging?

Via onze Track & Trace kan je je bezorging wijzigen. Bij het invullen van niet-thuiscode en postcode krijgt je een overzicht van waar je pakket zich bevindt. Het is daar dat je je bezorging kan wijzigen door een andere bezorgdag of een PostNL-locatie naar keuze aan te duiden. Het is daar dat je je bezorging kan wijzigen door een andere bezorgdag of een PostNL-locatie naar keuze aan te duiden.

Track & Trace

Volg uw pakket

Adres van de ontvanger is in:

Kan ik zowel de bezorgdag als de PostNL-locatie aanpassen?

Nee, je kan slechts 1 aanpassing doen. Je wijzigt of de bezorgdag, of de bezorglocatie. Deze keuze kan je tot 22.00 uur, op de dag van de eerste niet-geslaagde bezorgpoging, verscheidene keren veranderen. De laatste keuze bepaalt de levermethode. Ter bevestiging stuurt PostNL een e-mail met de gewijzigde bezorging.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op