Menu

Veelgestelde vragen

Niet thuis als je pakket bezorgd wordt?

Ben je niet thuis als we je pakket komen bezorgen? Of heb je de bezorger gemist? Dan kun je het volgende doen:

Niet thuis bij eerste bezorgpoging

Dan probeert de bezorger je pakket af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuis code’ achter. Met deze code kun je zelf een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als je niets doet, komen we op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer langs. Het onbeheerd achterlaten van je pakket op een 'safe place' is op dit moment nog niet mogelijk.

Niet thuis bij tweede bezorgpoging

Ook dan laat de bezorger een kaartje bij je achter. Hierop staat waar je je pakket kunt ophalen. Deze informatie vind je ook op onze track & trace pagina.

Pakket afgeleverd bij een PostNL-locatie?

We bewaren je pakket 7 dagen voor je op een PostNL-locatie. Daarna sturen we het terug naar de afzender.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Klantenservice PostNL België

Wilt u de status van uw pakket weten? Kijk dan op onze Track & Trace pagina.

Pakket
+32 (0)15480285
Maandag - vrijdag 9.00 tot 17.00 uur.



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.