Klantenservice PostNL België
Wilt u de status van uw pakket weten? Kijk dan op onze Track & Trace pagina.
Pakket
+32 (0)15480285
Maandag - vrijdag 9.00 tot 17.00 uur.
Waar gaat uw vraag over?
Ga naar contactformulier
Is je pakket volgens track & trace bezorgd, maar heb je niets ontvangen? Hieronder lees je wat er aan de hand kan zijn.
Goede kans dat het pakket bij de buren is bezorgd. Dit doen we altijd als we een pakket niet bij je thuis kunnen bezorgen. Het pakket kan natuurlijk ook in ontvangst zijn genomen door een huisgenoot. De bezorger laat in dat geval een kaartje achter waarop staat op welk adres het pakket is bezorgd.
Voor de bezorger is het soms handig om alle pakjes die door de brievenbus passen in één keer te scannen. Geen paniek dus: waarschijnlijk wordt de pakket wat later op de dag alsnog bezorgd.
Dan kun je als afzender contact opnemen met onze klantenservice met behulp van onderstaande opties. Onze collega’s gaan dan kijken of ze je pakket kunnen terugvinden. Ben jij de ontvanger? Vraag de afzender dan om contact met ons op te nemen.