Veelgestelde vragen

Ik wil een klacht indienen, hoe doe ik dat?

Is er iets misgegaan met de bezorging van je pakket? Logisch dat je dan flink baalt. Natuurlijk lossen we het probleem graag zo snel mogelijk voor je op. Je kunt je klacht via de contactopties hieronder aan ons doorgeven. 

Hoe snel worden klachten opgelost?

Dat is afhankelijk van het soort klacht. Een pakket opsporen in het buitenland kost bijvoorbeeld vaak meer tijd dan in België. Hebben we je klacht eenmaal ontvangen, dan laten we je natuurlijk weten wat we gaan doen om de klacht op te lossen en hoe lang dit duurt.

Neem contact op



PostNL Belgium Customer Service

Do you wish to know the status of your parcel? Please use our Track & Trace page.

Parcels
+32 (0)15480285
We are available by telephone Monday to Friday from 9:00 a.m. to 5:00 p.m.



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.