PostNL Belgium Customer Service
Do you wish to know the status of your parcel? Please use our Track & Trace page.
Parcels
+32 (0)15480285
We are available by telephone Monday to Friday from 9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Op track & trace vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Track & trace werkt door middel van scans. We scannen je pakket op meerdere momenten in het bezorgproces. Vanaf het moment dat de afzender het pakket aan PostNL heeft gegeven tot het moment van bezorging. Bij iedere nieuwe scan verandert de status in track & trace.
Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in het sorteerproces
De afzender heeft de zending al bij ons aangemeld, maar nog niet bij ons afgeleverd óf we hebben hem zelf nog niet gesorteerd. Vaak zie je in track & trace al wel het verwachte bezorgmoment. Houd er rekening mee dat dit nog kan opschuiven!
Nog geen bezorgmoment bekend?
Dan kun je het beste track & trace in de gaten houden. Het bezorgmoment verschijnt automatisch zodra de zending is gesorteerd
Zending is bij PostNL
Je zending is bij één van onze depots aangekomen.
Zending is gesorteerd
We hebben je zending ingedeeld in ons bezorgproces rekening houdend met locatie en bezorgtijdstip.
Bezorger is onderweg
De bezorger is vertrokken van het depot en aan zijn ronde begonnen.
We hebben je gemist, we komen nog een keer
De bezorger was bij je thuis maar jij helaas niet! Hij probeer het morgen nog een keer of heeft het pakket bij een buur achtergelaten.
Zending is bezorgd
Je pakket is bezorgd. Was je niet thuis? Misschien zit het in je brievenbus of bij een buur?
Zending is bezorgd bij de buren op nr. […]
Je kan je pakket bij de door de bezorger aangegeven buren ophalen. Vergeet je ze niet te bedanken voor het in ontvangst nemen ervan?
Zending af te halen bij PostNL-locatie
We hebben je zending afgeleverd op een PostNL-locatie in jouw buurt. Via de locatiewijzer vind je waar deze is gelegen.
Bezorging is vertraagd
Sorry, sorry en nog eens sorry! Er is iets misgegaan waardoor we de zending niet volgens plan konden bezorgen. Dit gebeurt héél soms bij onverwacht grote drukte. Als je nu kijkt op track & trace, vind je daar het juiste bezorgmoment.