Digitaliseren van fysieke documenten

Laat jouw post snel en nauwkeurig verwerken

Krijg je veel fysieke documenten binnen die verwerkt moeten worden? Deze tijdrovende taak kun je aan ons uitbesteden. Wij digitaliseren al jouw inkomende fysieke documenten zoals post(retouren) en antwoordkaarten. Daarna leveren we ze snel en geordend bij de juiste personen aan. Hierdoor bespaar je tijd én geld.

Voordelen van het digitaliseren van je documenten

  • Je post komt bij ons binnen, dus we kunnen de documenten meteen verwerken 
  • De gedigitaliseerde documenten zie je snel en overal in 
  • Bestanden worden via een beveiligde server verstuurd en bewaard 
  • We zijn ISO 27001 gecertificeerd 
  • We denken mee over efficiënte oplossingen voor jouw bedrijf

Wat kunnen we voor je doen?

We weten hoe belangrijk snelheid, efficiëntie en nauwkeurigheid zijn bij het verwerken van grote hoeveelheden gegevens. Daarom helpen we je graag met:

1. De digitale postkamer: wij verwerken jouw fysieke documenten

Wij scannen jouw inkomende fysieke poststromen. Je post komt bij ons binnen, dus we kunnen de documenten meteen scannen. De scans verwerken we tot digitale bestanden, die we via beveiligde dataverbindingen naar de juiste afdeling binnen jouw organisatie sturen. Jouw (thuiswerkende) collega’s kunnen hun post daardoor snel, altijd en overal inzien. Zo verkort je wachttijden en breng je je klanten sneller op de hoogte. Je bespaart hiermee tijd én geld. 

Lees meer over de digitale postkamer.

2. Formulieren en antwoordkaarten digitaliseren

Verwerk je veel formulieren voor bijvoorbeeld donateurs, logistieke info of bestellingen? Ons team scant alle formulieren en antwoordkaarten en levert die terug in één overzichtelijk Excel-, CSV- of CML-bestand. Zelfs handmatig geschreven informatie verwerken we tot digitale data. Zo verwerk je je nieuwe donateurs, logistieke info of bestellingen een stuk sneller in je systeem. 

Lees meer over verwerking van formulieren & antwoordkaarten.

3. Postretouren verwerken en organiseren

Houd je database gemakkelijk op orde. Wij scannen al jouw via de post retour gekomen enveloppen, tijdschriften en reclame. Die verwerken we tot een digitaal overzicht. Zo kun je gemakkelijk en snel je klantenbestand bijwerken en mis je niemand meer. 

Lees meer over de verwerking van postretouren.

Syncasso over het uitbesteden van de postkamer

Door de post te laten digitaliseren, kunnen we nu een heleboel stappen overslaan. Dat betekent een enorme doorlooptijd verkorting en een hogere kwaliteit van dienstverlening

Jemuël Wilkes, COO Syncasso
Lees meer over de samenwerking met Syncasso

Meer informatie?

Benieuwd naar wat we voor jou kunnen betekenen? We denken graag mee over efficiënte oplossingen voor jouw bedrijf. Laat hieronder je gegevens achter. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Aanhef