Problemen met je PostNL-account
Kun je niet inloggen of heb je een ander probleem met je PostNL-account? Hieronder hebben we een aantal oplossingen voor je op een rij gezet.
Kun je niet inloggen of heb je een ander probleem met je PostNL-account? Hieronder hebben we een aantal oplossingen voor je op een rij gezet.
Weet je zeker dat je je e-mailadres en wachtwoord juist hebt ingevuld (en dat de Caps Lock-toets niet aanstaat)? Kijk dan hierboven wat je kunt doen als je je wachtwoord of e-mailadres bent vergeten.
Het kan maximaal 10 minuten duren voordat je een activatiemail ontvangt. Je ontvangt deze op het e-mailadres dat je hebt gebruikt om je account aan te maken.
Na 10 minuten nog geen activatiemail? Dan is hij misschien tussen je ongewenste e-mail (spam of junk mail) beland. Zo niet, dan helpt onze klantenservice je graag verder. Je kunt contact opnemen met behulp van de contactopties hieronder.
Dit maakt voor je account verder niet uit. Je kunt nog steeds inloggen met je oude e-mailadres, en je inloggegevens aanpassen onder het kopje ‘Wijzig gegevens’.