PostNL rolt nationaal netwerk van pakketpunten uit
Klanten kunnen vanaf nu terecht bij een lokale PostNL-locatie voor het afhalen, verzenden of terugsturen van pakketten.
Klanten kunnen vanaf nu terecht bij een lokale PostNL-locatie voor het afhalen, verzenden of terugsturen van pakketten.
De uitrol van een nationaal netwerk van PostNL-locaties is het directe gevolg van de sterke groei van de e-commerce markt en van PostNL in België. Klanten kunnen pakketten ophalen, versturen en terugsturen op de pas geopende PostNL-locaties;
Consumenten willen graag verschillende opties om hun pakket te ontvangen. Rudy Van Rillaer, Managing Director PostNL in België vertelt: “Met de ontwikkeling van dit netwerk, spelen we in op de nood aan vlotte bezorging en afhaling van online bestellingen. Meer dan twee derde van de consumenten wil niet meer dan 5 km rijden voor de afhaling van een pakketje, tenzij het op een route is die ze vaak rijden. Dankzij de goede verspreiding van de PostNL-locaties beantwoorden we aan deze vraag.”*
*Met behulp van Usabilla voerde PostNL in België een onafhankelijk en anoniem onderzoek uit onder 900 consumenten.