Zet je pakketbezorger in het zonnetje
Hartverwarmende reacties
Vorig jaar werd de eerste Dag van de pakketbezorger in Nederland gevierd. PostNL vroeg aan iedere Nederlander om een selfie te maken met hun favoriete pakketbezorger te maken en die te delen. Dat leverde zo’n tienduizend reacties op waaronder veel foto’s van Nederlanders met hun pakketbezorger. Daarnaast kregen de PostNL bezorgers op het depot zelf nog een leuke verrassing.Bezorg je pakketbezorger een bijzonder moment
Dit jaar worden Belgen en Nederlanders aangemoedigd om via Facebook pakketbezorgers een bijzonder moment te bezorgen. Lees bijvoorbeeld een gedicht voor, bak een taart, of breng op een andere manier een ode aan je bezorger. Volgers kunnen dat moment vastleggen en delen onder vermelding van #dagvandepakketbezorger en door PostNL te taggen (@PostNL_BE). Inzenders* maken tot en met 10 maart kans op een cadeaubon van 100 euro voor henzelf én voor hun favoriete bezorger.
*Omwille van praktische obstakels en de privacy wetgeving kunnen we enkel PostNL pakketbezorgers laten deelnemen aan de wedstrijd om een cadeaubon te winnen. Natuurlijk mogen ook bezorgers van andere ondernemingen in de bloemetjes gezet worden en verwelkomen we ook hun foto’s. Het is dan immers de dag van élke pakketbezorger.
Extra informatie
Over PostNL
Over PostNL Wij zijn PostNL in België, de bezorgers van iedereen. Met onze bezorgers die overal komen en met ruim 450 PostNL-punten zijn we altijd dichtbij. We willen de favoriete bezorger zijn door het iedereen zo gemakkelijk mogelijk te maken om pakketten te verzenden en te ontvangen. Met de 50.000 collega’s in de ganse Benelux die bij en voor ons werken staan we midden in de samenleving. Op een doordeweekse dag bezorgen we in de Benelux gemiddeld 900.000 pakketten en in Nederland ook nog 6,8 miljoen brieven. We streven ernaar om zo duurzaam mogelijk te werken. Met vernieuwende stadslogistiek en verdere elektrificering van ons transport.
PostNL N.V. is een beursgenoteerd bedrijf met een omzet van ruim €2,8 miljard in 2019, waarvan 52% afkomstig uit e-commerce activiteiten. PostNL biedt klanten post- en pakketbezorging, logistieke oplossingen voor e-commerce en cross-border solutions.