Postnl.nl

Grote merkcampagne ondersteunt groeiplan van PostNL in België

Mechelen, 7 oktober 2025 – PostNL heeft de ambitie om in België een sterke en gezonde groei te realiseren. De merkcampagne ‘Klaar voor je ongeduld’ richt zich tot de consument die niet enkel een pakje verwacht, maar tegelijkertijd ook zaakvoerder, bezorger, medewerker en PostNL-punt kan zijn. De campagne beoogt een positieve merkvoorkeur en meer bekendheid voor PostNL, waardoor ook de groei van de organisatie een duwtje in de rug krijgt.

Iedereen is weleens ongeduldig. Ook iemand die iets online bestelt wil graag weten wanneer zijn of haar pakje bezorgd wordt. Het liefst gebeurt dat snel en gemakkelijk, en dat betekent voor iedereen iets anders. De ene wil het graag thuis aan de deur of op een veilige plek, de andere op een PostNL-punt, of op een andere dag.

PostNL staat in het midden van de maatschappij en begrijpt ongeduld als geen ander. “Daarom luisteren we naar wat de consument graag wil,” vertelt Arvin Willemse, managing director PostNL Pakketten België. “We bieden zoveel meer mogelijkheden om een pakje te ontvangen. Gemak is persoonlijk en (on)geduld is dat ook. Dat omarmen we graag en daarom zetten we in op betrouwbare, duurzame en slimme antwoorden waarbij gemak centraal staat. Met andere woorden ‘Wij zijn klaar je ongeduld.’”

De campagne, uitgewerkt door Happiness Brussels, toont beklijvende situaties die iedereen herkent en waarin ongeduld centraal staat. “Ik ben erg enthousiast over de spotjes die we gebruiken,” vertelt Willemse. “We hebben een stevige groeiambitie. Om die te realiseren zetten we alle middelen in. Met deze campagne bouwen we verder aan een positieve merkbeleving.”

Je ziet de ‘Klaar voor je ongeduld’ spotjes van PostNL online, op TV en in out-of-home uitingen.

Voor meer informatie

Lies Florentie
servicedepresse@postnl.be
+32 493 283 129