Veelgestelde vragen

Niet thuis als je pakket bezorgd wordt?

Ben je niet thuis als we je pakket komen bezorgen? Of heb je de bezorger gemist? Dan kun je het volgende doen:

Niet thuis bij eerste bezorgpoging

Dan probeert de bezorger je pakket af te geven bij de buren (alleen met toestemming van de afzender). Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuis code’ achter. Met deze code kun je zelf een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als je niets doet, komen we op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer langs.

Niet thuis bij tweede bezorgpoging

Ook dan laat de bezorger een kaartje bij je achter. Hierop staat waar je je pakket kunt ophalen. Deze informatie vind je ook op onze Track & Trace pagina.

Pakket afgeleverd bij een PostNL-locatie?

We bewaren je pakket twee weken voor je op een PostNL-locatie. Daarna sturen we het terug naar de afzender.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op