Algemeen
Lees algemene vragen over online verzenden.
Lees algemene vragen over online verzenden.
Met de Online Verzenden Flow van PostNL België kan je overal en in slechts vier stappen al je nationale, Europese en internationale pakketten verzendklaar maken.
Deze flow is bedoeld voor particulier gebruik.
Contractklanten mogen en kunnen gebruik maken van de Online Verzenden Flow. Verzendingen onder contractvoorwaarden zijn echter wel voordeliger. Vraag een offerte aan indien je meer dan 2000 pakketten per jaar verzendt.
Ben je een zakelijke verzender en verstuur je meer dan 2000 pakketten per jaar, dan is een contract wellicht een betere optie. Je verstuurt dan tegen interessantere tarieven naar binnen- en buitenland. Wil je dat één van onze Account Managers contact opneemt? Vul dan het contactformulier in.
Met de Online Verzenden Flow van PostNL kan je commerciële goederen, geschenken, documenten en retourgoederen versturen. Per land zijn er met netwerkpartners overeenkomsten gemaakt over wat wel of niet verzonden mag/kan worden. Wil je zeker zijn of de inhoud van je pakket hieraan voldoet, kijk dan hier.
Nee, maar je krijgt wel een bevestigingsmail met alle details waaronder ook die van je betaling. Wens je een factuur omdat je zakelijk verstuurt? Dan raden we je MyParcel aan. Of een vast contract bij PostNL Pakketten.
Wil jij of de ontvanger van jouw pakket een Online Verzenden Flowpakket terugsturen? Maak dan een nieuw label aan. Na betaling print je dit af en plak je je nieuwe retourlabel op het pakket. Daarna geef je het af op de dichtstbijzijnde PostNL-locatie en je pakket wordt retour verzender gestuurd.
Let op: Het retouradres moet dat van de eindontvanger zijn en niet dat van PostNL.