Menu

Veelgestelde vragen

Ik wil een klacht indienen, hoe doe ik dat?

Is er iets misgegaan met de bezorging van je pakket? Logisch dat je dan flink baalt. Natuurlijk lossen we het probleem graag zo snel mogelijk voor je op. Je kunt je klacht via de contactopties hieronder aan ons doorgeven. 

Hoe snel worden klachten opgelost?

Dat is afhankelijk van het soort klacht. Een pakket opsporen in het buitenland kost bijvoorbeeld vaak meer tijd dan in België. Hebben we je klacht eenmaal ontvangen, dan laten we je natuurlijk weten wat we gaan doen om de klacht op te lossen en hoe lang dit duurt.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Klantenservice PostNL België

Wilt u de status van uw pakket weten? Kijk dan op onze Track & Trace pagina.

Pakket
+32 (0)15480285
Maandag - vrijdag 9.00 tot 17.00 uur.



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.