Veelgestelde vragen

Hoe laat wordt mijn pakket bezorgd?

Op Track & Trace vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de Track & Trace-code (barcode of ‘niet-thuis code’) en je postcode in en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.

Track & Trace

Volg uw pakket

Adres van de ontvanger is in:

Hoe laat komt de bezorger precies?

We kunnen je niet precies vertellen hoe laat je pakket wordt bezorgd. Dit is afhankelijk van de hoeveelheid pakketten, weersomstandigheden en drukte op de weg. Uiteraard houden we zo veel mogelijk rekening met de ontvanger. Zo bezorgen we pakketten voor consumenten vaak 's avonds, en bij bedrijven zo veel mogelijk overdag.

Niet thuis bij bezorging

Heb je de bezorger gemist? Bekijk wat je kunt doen.

Pakket uit het buitenland

Verwacht je een pakket uit het buitenland? Dan kan het natuurlijk zijn dat het nog niet is aangekomen in België of bij de douane is. In dat geval kun je proberen om de code in te vullen op onze internationale Track & Trace-website. Vaak is hier al wel informatie te vinden over je pakket.

Niet thuis bij tweede bezorgpoging

Ook dan laat de bezorger een kaartje bij je achter. Hierop staat waar je je pakket kunt ophalen. Deze informatie vind je ook op onze Track & Trace pagina.

Pakket afgeleverd bij een PostNL-locatie?

We bewaren je pakket twee weken voor je op een PostNL-locatie. Daarna sturen we het terug naar de afzender.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op