Voordelen Extra at Home

Extra@Home biedt je heel wat voordelen. Dit zowel voor, tijdens als na de levering.
  • Ontvanger kiest levermoment

    De ontvangende klant kiest het bezorgmoment. En kan de bezorger live volgen via track & trace.

  • Klantgemak

    Jouw consument moet geen camionette voorzien of met een grote zetel sleuren. Wij bezorgen hem mooi tot bij hen thuis. Ook het verpakkingsmateriaal recycleren we.

  • Meertalige klantendienst

    Bij afwezigheid van de ontvanger of andere problemen helpt onze klantendienst je in het Nederlands, Frans of Engels.

Hoe werkt leveren met Extra at Home?

  1. 1

    Datum kiezen

    Jij of je klant kiest de bezorgdatum met de online bezorgkalender.

  2. 2

    Dag van levering

    Op de dag van de levering zelf ontvang je een tijdvakindicatie met een marge van 3 uur.

  3. 3

    Online volgen

    Ondertussen kan jij én de klant met track & trace online volgen waar de zending zich bevindt, wie de bezorger is, en hoe laat de bezorger wordt verwacht.
  4. 4

    We zijn er!

    De goederen worden geleverd bij de consument thuis. Handig toch?!

Slaapt jouw klant ook op beide oren?

Ontdek wat Tuur – een familiebedrijf met meer dan 50 jaar ervaring in slaapcomfort - als extra service aanbiedt dankzij Extra@Home.

Het verschil maken met bezorging van grote producten?

Download het magazine met praktische tips over bezorging van grote producten én laat je inspireren door ervaringen van anderen.

Wat kost het?

De prijs is afhankelijk van factoren als gewicht, maat, bestemming, het aantal pakketten per jaar en de service die jij of je klant wenst.
Voor concrete tarieven van Extra@Home vraag je via onderstaande link een vrijblijvende offerte op.  Wij bekijken dan jouw noden en bieden vervolgens een prijs op maat.  

De service van Extra@Home

We bezorgen grote en zware consumentengoederen tot over de eerste drempel.

Meer extra’s?

We bezorgen over de eerste drempel van een woning of kantoor: de Drempelservice. 

Scherp op kwaliteit

Na het bezorgen, ontvangt jouw klant via mail een uitnodiging om een korte vragenlijst in te vullen. Zo controleren we of je klant tevreden is over de kwaliteit van de bezorging.

Eigen klantendienst

Extra@Home heeft een eigen klantenservice. We staan je graag snel te woord om eventuele problemen efficiënt op te lossen.

Meer weten of een offerte aanvragen?

Neem direct contact met ons op via extra.at.home@postnl.be of +32 (0)3 760 05 19. Wil je een zakelijke offerte aanvragen, klik je hieronder.

Was je toevallig ook hiernaar op zoek?

Pakketten verzenden met contract

Wil je meer weten over de contractmogelijkheden om via PostNL pakjes te verzenden?

Lees er hier meer over

Medische goederen volgens GDP-normen vervoeren

PostNL Pharma & Care is gespecialiseerd in vervoer volgens GDP-normen.

Meer informatie hier

Waardevol pakket

Bij Mikropakket geef je je kleine maar waardevolle zendingen met een gerust hart uit handen.

Naar Mikropakket