Voordelen Extra at Home
Ontvanger kiest levermoment
De ontvangende klant kiest het bezorgmoment. En kan de bezorger live volgen via track & trace.
Mogelijkheid tot montage en/of installatie
Vakkundige chauffeurs leveren het pakket over de drempel thuis of op kantoor. En checken direct of plaatsing/installatie in orde is. Zo is het meteen klaar voor gebruik.
Meertalige klantendienst
Bij afwezigheid van de ontvanger of andere problemen helpt onze klantendienst je in het Nederlands, Frans of Engels.
Hoe werkt leveren met Extra at Home?
- 1
Datum kiezen
Jij of je klant kiest de bezorgdatum met de online bezorgkalender.
- 2
Dag van levering
Op de dag van de levering zelf ontvang je een tijdvakindicatie met een marge van 3 uur.
- 3
Online volgen
Ondertussen kan jij én de klant met track & trace online volgen waar de zending zich bevindt, wie de bezorger is, en hoe laat de bezorger wordt verwacht. - 4
We zijn er!
De goederen worden geleverd en/of geïnstalleerd.

Het verschil maken met bezorging van grote producten?
Download het magazine met praktische tips én laat je inspireren door de succesverhalen van WestWing, Electrolux en VanMoof.
Wat kost het?
Voor concrete tarieven van Extra@Home vraag je via onderstaande link een vrijblijvende offerte op. Wij bekijken dan jouw noden en bieden vervolgens een prijs op maat.
De service van Extra@Home
We bezorgen grote en zware consumentengoederen tot over de eerste drempel.
Meer extra’s?
Scherp op kwaliteit
Eigen klantendienst
Was je toevallig ook hiernaar op zoek?
Pakketten verzenden met contract
Wil je meer weten over de contractmogelijkheden om via PostNL pakjes te verzenden?
Medische goederen volgens GDP-normen vervoeren
PostNL Pharma & Care is gespecialiseerd in vervoer volgens GDP-normen.
Waardevol pakket
Bij Mikropakket geef je je kleine maar waardevolle zendingen met een gerust hart uit handen.