Menu

Bezorging- en installatieservice binnen de Benelux

De meest complete bezorgservice

Wasmachine op de derde verdieping laten bezorgen? Of een fiets rijklaar maken? PostNL is gespecialiseerd in het bezorgen van grote goederen bij consumenten, volgens jouw logistieke wensen.

Met de service Extra@Home bezorgen we grote en zware consumentengoederen tot over de eerste drempel. We zorgen voor een basisinstallatie. Of voor het gebruiksklaar maken van goederen die we bezorgen. Net zoals jouw klant wenst.

Voordelen van Extra@Home

  • Drempelservice inbegrepen: over de drempel thuis of op kantoor
  • Recupel goederen worden standaard meegenomen. Naar wens: Meenemen van verpakking of installatie
  • De klant kiest het bezorgmoment
  • Volg live met track & trace
  • Complete service: van opslag, naar distributie, tot retour

Alle Extra@Home voordelen op een rij

Van Drempel- tot Topservice: van bezorgen tot en met de installatie

We bezorgen goederen over de eerste drempel van een woning of kantoor. Dat noemen we de drempelservice. 

Kies jij of je klant voor Topservice, dan zorgen we voor een basisinstallatie van de goederen. Denk aan een wasmachine aansluiten, een koelkast gebruiksklaar maken of het rijklaar maken van een fiets.

Standaard klanttevredenheidsonderzoek: dat houdt onze kwaliteit scherp

Na het bezorgen, ontvangt de klant via mail een uitnodiging om een korte vragenlijst in te vullen. Zo controleren we of de klant tevreden is over de kwaliteit van de bezorging. Wil je een uitgebreid klanttevredenheidsonderzoek? Ook dat doen we met plezier.

Alleen gecertificeerde bezorgers en goed opgeleide bezorgers

Onze bezorgers worden continu getraind en gemonitord. Op hun product- en installatiekennis. En op klanttevredenheid en service. Ook onze medewerkers van de Extra@Home-klantenservice zijn speciaal opgeleid.

Een klantenservice zoals het hoort: altijd snel bereikbaar via mail of telefoon

Extra@Home heeft een eigen klantenservice. Geen lang doorkiesmenu voor u of uw klanten. We staan u liever snel te woord om eventuele problemen efficiënt op te lossen. De klantenservice is alle werkdagen van 8.30 uur tot 19.00 uur bereikbaar via extra.home@postnl.be of +32 (0) 3 760.05.19

Wat kost het?

De prijs hangt af van de bestemming, het gewicht, de maat en het aantal per jaar en de service die jij of je klant wenst. 

Word je een vaste klant, met contract, dan zoeken we samen naar een oplossing op maat voor je bedrijf en kom je in aanmerking voor korting.

Vraag hier uw vrijblijvende offerte

Hoe werkt het?

Eenvoudig in 6 stappen. 

  1. Jij of je klant kiest de bezorgdatum met de online bezorgkalender. 
  2. De avond voor de bezorging sturen wij een mail met de trackinggegevens van de levering. 
  3. Op de dag van de levering zelf ontvang je een tijdsvakindicatie met een marge van 2 uur.
  4. Ondertussen kan jij of de klant met track & trace online volgen waar de zending zich bevindt, wie de bezorger is, en hoe laat de bezorger wordt verwacht. 
  5. De goederen worden geïnstalleerd. 
  6. De klant ontvangt een mailtje met een uitnodiging om deel te nemen aan een kort klanttevredenheidsonderzoek

Zie ook