Veelgestelde vragen

Mijn pakket is beschadigd bij de geadresseerde aangekomen, krijg ik nu een schadevergoeding?

Vervelend om te horen dat uw pakket is beschadigd. Of u in aanmerking komt voor schadevergoeding, is afhankelijk van de manier van verzenden.

Onverzekerd verzonden

Onverzekerde pakketten komen niet in aanmerking voor een schadevergoeding. U kunt de schade uiteraard wel bij ons melden met behulp van onderstaande contactopties. Zo kunnen we voorkomen dat het nog een keer gebeurt.

Verzekerd verzonden

Als u het pakket met één van de volgende verzendopties heeft verzonden, komt u mogelijk in aanmerking voor een schadevergoeding:

  • Aangetekend
  • Verzekerservice
  • Betaalservice

De hoogte van de schadevergoeding is afhankelijk van de waarde van de inhoud van het pakket en de gekozen verzendoptie.

Let op: om in aanmerking te komen voor schadevergoeding moet u de schade binnen zeven dagen na bezorging bij ons melden (uitgezonderd zon- en feestdagen). Je kunt hiervoor de onderstaande contactopties gebruiken.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op