Tijdelijke Medewerker klantendienst - Extra@Home

Standplaat Sint-Niklaas

PostNL Extra@Home is de 1- en 2-mans bezorgservice van PostNL van grote consumenten goederen in de Benelux. Daarnaast beschikt PostNL Extra@Home over een netwerk voor Inbouw & Installatie voor huishoudelijke apparaten bij de particuliere klant thuis of bij zakelijke klanten. Hierbij houdt de dienstverlening niet op bij de voordeur. Onze bezorgers kunnen op een afgesproken tijdstip over de drempel beleveren en indien gewenst de aankoop installeren of monteren en de oude goederen mee retour nemen.

Extra@Home België distribueert 6 dagen per week, dagelijks ± 500 à 700 zendingen. Om al deze leveringen dagelijks tot een goed einde te brengen, hebben we een flexibele en zelfstandige klantendienst nodig. Zij zijn het aanspreekpunt voor alle problemen die chauffeurs tijdens hun rit kunnen tegenkomen, en hebben ook dagelijks contact met tal van consumenten. Ze zijn dus een zeer belangrijke schakel in het proces van de klanttevredenheid.
  • Dagelijks opvolgen van de onderlinge contacten tussen afzender, chauffeurs en consumenten. Alle mogelijke problemen welke de leveringen van Extra@Home kunnen beïnvloeden, komen als eerste bij de klantendienst terecht. Het vereist dan ook een grote mate van zelfstandigheid, om deze taak op een goede manier uit te kunnen voeren. 
  • Je werkt in verschillende diensten, zodat er tussen 07u00 en 20u00 altijd minstens 1 persoon aanwezig is die de klanten en chauffeurs te woord kan staan. 
  • Je zorgt dat alle papieren, scanners en pinapparaten op de juiste manier worden meegegeven. 
  • Je bent verantwoordelijk voor de afhandeling van de ritten, wanneer de chauffeurs terugkomen van hun route. 
  • Je bestelt de nodige voertuigen voor de inhuur de volgende werkdag, op basis van vastgelegde berekeningen. 
  • Je vult dagelijks de facturatiebestanden aan. 
  • Je controleert de inkomende remboursbedragen.
  • Je staat open voor een tijdelijke functie al zeker tot en met november 2019 
  • Aantoonbare eerste ervaring in het commerciële werkveld op bachelor werk- en denkniveau. 
  • Gedegen communicatieve en onderhandelingsvaardigheden, service-en klantgericht 
  • Je bent een analytisch en nauwkeurig type 
  • Goede kennis van Frans en Engels is een vereiste 
  • Bekend met administratieve systemen Outlook, Word, Excel etc. 
  • Doortastend, ondernemend en stressbestendig 
  • Verantwoordelijkheidsgevoel en ervaring met klantencontact 
  • Resultaat- en teamgericht.
  • Een 37-urige werkweek met een marktconform salaris 
  • Een interessante tijdelijke functie met doorgroeimogelijkheden binnen PostNL België. 
  • Een dynamische werkomgeving in een groeiende markt 
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.