Belgische retouren

Eenvoudig uw pakket terugsturen met PostNL

PostNL biedt uw potentiële klanten een uitstekende nationale retourservice aan. Dankzij de retourservice vergroot u niet alleen de kans tot aankoop. U zorgt ook voor meer conversie op uw site, een hogere omzet en een terugkeer van uw klanten.

Voordelen van Belgische retouren

  • Terugsturen met 1000 PostNL locaties
  • Track & Trace op het gehele retourproces
  • Competitieve retourtarieven: u kiest zelf of u doorrekent aan uw klant
  • Beschikbaar voor zelfbouw, API, Magento en in de Business Portal

Wat kost het?

De prijs per pakket hangt af van het gewicht, de maat en het aantal pakketten per jaar.
Wordt u een vaste klant, met contract, dan zoeken we samen naar een oplossing op maat van uw bedrijf en komt u in aanmerking voor korting. 

Wilt u weten wat PostNL voor u kan doen?

Vraag hier uw vrijblijvende offerte

Hoe werkt het?

Eenvoudig en in 4 stappen:

  1. U vraagt bij PostNL uw retourlabels aan. 
  2. Uw klant wil iets terugsturen? Dan vraagt uw klant het retourlabel bij u aan of gebruikt hij het retourlabel dat al mee in het pakket zit. U kiest namelijk zelf of u dit direct meestuurt of niet.
  3. Uw klant brengt het pakket verzendklaar naar één van de 1000 PostNL locaties verspreid over heel België. Deze zijn vindbaar via de locatiewijzer.
  4. Het teruggestuurde pakket wordt binnen 48 uur verzonden via ons Belgisch netwerk.

Voorwaarden

  • Max. 30 kg per pakket
  • Max. 175 x 58 x78 cm per pakket
  • De ontvanger plakt het retourlabel op het pakket en brengt het naar een PostNL-locatie