Menu

Belgische retouren

Eenvoudig je pakket terugsturen met PostNL

PostNL biedt potentiële klanten een uitstekende nationale retourservice aan. Dankzij de retourservice vergroot je niet alleen de kans tot aankoop. Je zorgt ook voor meer conversie op je site, een hogere omzet en een terugkeer van klanten.

Voordelen van Belgische retouren

  • Terugsturen met via de PostNL-punten beschikbaar door het hele land
  • Track & trace op het gehele retourproces
  • Competitieve retourtarieven: je kiest zelf of je doorrekent aan je klant
  • Beschikbaar voor zelfbouw, API, Magento en in de Business Portal

Wat kost het?

De prijs per pakket hangt af van het gewicht, de maat en het aantal pakketten per jaar.
Word een vaste klant, met contract, dan zoeken we samen naar een oplossing op maat voor jou bedrijf en kom je in aanmerking voor korting.

Vraag hier een vrijblijvende offerte aan

Hoe werkt het?

Eenvoudig en in 4 stappen:

  1. Je vraagt bij PostNL retourlabels aan. 
  2. Je klant wil iets terugsturen? Dan vraagt jouw klant het retourlabel bij je aan of gebruikt hij/zij het retourlabel dat al mee in het pakket zit. Je kiest namelijk zelf of je dit direct meestuurt of niet.
  3. Jouw klant brengt het pakket verzendklaar naar één van de PostNL-punten verspreid over heel België. Deze zijn vindbaar via de locatiewijzer.
  4. Het teruggestuurde pakket wordt binnen 48 uur verzonden via ons Belgisch netwerk.

Voorwaarden

  • Max. 30 kg per pakket
  • Max. 175 x 58 x78 cm per pakket
  • De ontvanger plakt het retourlabel op het pakket en brengt het naar een PostNL-punt