Buitenlandse retouren

Eenvoudig een pakket terugsturen met PostNL

PostNL biedt je potentiële klanten een uitstekende internationale retourservice aan. Binnen en buiten Europa. Dankzij de retourservice vergroot je niet alleen de kans tot aankoop. Je zorgt ook voor meer conversie op je site, een hogere omzet en een terugkeer van klanten.

Voordelen van internationale retouren

  • Informatievoorziening

    Je kan je klanten via mail informeren of via een melding op je website.

  • Een platform waarmee je de controle houdt

    PostNL ontwikkelde een platform waar je retour labels voor het buitenland in een handomdraai aanvraagt.

  • Meerdere netwerken

    Met buitenlandse retouren heb je de beschikking over meerdere retournetwerken. Wij helpen je de beste voor jouw business te kiezen. 

Voorwaarden

Dit zijn de condities bij de Buitenlandse retourservice

Alleen voor vaste klanten

Om buitenlandse pakketten te retourneren heb je een PostNL klantnummer en een antwoordnummer nodig.

Retouren voor derden?

Kies dan voor onze wholesale-retouroplossing. Je krijgt alle buitenlandse retourservices en software zodat jouw klanten de retouren van hun eigen klanten beheren.

Zocht je misschien ook hiernaar?

Belgische retouren

Retouren binnen België.

Antwoordservice

Wereldwijde response met de handige antwoordservice.

Kunnen wij je helpen met jouw zakelijke vraag?

Stuur ons een bericht via WhatsApp en wij helpen je graag.